
Waarom
Het ontwikkelen van vernieuwende product/servicebelevingen die mensen helpt bij hun dagelijkse actiteiten. Om zo te helpen om hun process of product te laten aansluiten bij de behoefte.
Aanpak
Bij het ontwerpen van een product of proces vind ik het belangrijk dat deze gebruiksvriendelijk is en aansluit bij de behoefte.
Door het organiseren gebruikers sessies interviewen, focus groepen. Het faciliteren workshops, brainstormsessie, usability testen. Aan de hand van interviews en observatie een customer journey maken. Of het analyseren van het huidige ontwerp of proces en aanbevelingen geven voor een passend product.
-
Co-creation
-
Custmer journey & Context mapping
-
Design Thinking
-
Process analyse en optimalisatie
-
User Research
-
Agile
Hoe
Audit van een product of service
​
Opzetten van (gebruiks) onderzoeken
​
Helpen analyseren van onderzoeks resultaten
​
Concepten generen voorverbeter van product, proces en/of service
​
Faciliteren van Workshops op gebied van Design thinking
en Design sprints
​
Agile coaching
Title Goes Here
I’m a paragraph. Double click
me or click Edit Text. It's easy to make it your own.
